Forum Forum studentów pedagogiki UMK Strona Główna Forum studentów pedagogiki UMK

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum studentów pedagogiki UMK Strona Główna -> Sprawy organizacyjne i regulamin forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ania
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z daleka:P

PostWysłany: Sob 20:32, 23 Paź 2010    Temat postu: Regulamin

Poniższy regulamin został stworzony, aby na forum panował porządek, każdy robił to, co do niego należy, bez nadużywania przywilejów.
Wszyscy mamy takie same prawa i obowiązki i wszyscy powinniśmy ich przestrzegać, bez względu na to, jaka jest nasza funkcja na forum.

Regulamin I roku II stopnia studiów stacjonarnych pedagogiki

I Postanowienia ogólne

Aby mieć dostęp do forum, musisz:

a) zarejestrować się,
b) gdy to zrobisz Twoje konto zostanie aktywowane i będziesz mogła/mógł się zalogować oraz czynnie uczestniczyć w życiu forum.

JEŚLI TEGO NIE ZROBISZ, KONTO NIE ZOSTANIE AKTYWOWANE!!!

Jeśli nie możesz się zalogować na forum, a byłaś/-eś już zarejestrowany, Twoje konto mogło zostać usunięte z powodu bezczynności na forum. Musisz się zarejestrować raz jeszcze i postępować zgodnie z powyższą instrukcją.

Jeśli Twoje konto zostanie aktywowane, ale nie będziesz się logował/a przez 100 dni, moderatorzy je usuną.

Regulamin forum obowiązuje wszystkich jego użytkowników. Nowo zarejestrowane osoby winny zapoznać się z treścią regulaminu, ponieważ korzystanie z forum jest równe zaakceptowaniu jego treści w pełnym brzmieniu. Obecni użytkownicy również muszą zaakceptować regulamin, jeśli chcą korzystać z forum w dalszym ciągu.

Nieprzestrzeganie regulaminu jest równe ponoszeniu konsekwencji, które opisane są w punkcie 4.

Posty może pisać tylko osoba zarejestrowana - jedna osoba może posiadać tylko jedno konto.

Należy przestrzegać zasad pisowni języka polskiego.

II. Kompetencje administracji.

Administrator i moderatorzy (zwani dalej Administracją) pilnują porządku na forum.

Administracja może:
- zamykać wątki
- edytować (dopisywać własne uwagi) i usuwać posty innych użytkowników
- przenosić tematy i posty jeśli łamią one któryś punkt regulaminu.

Administracja nie jest nieomylna, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu jej poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo zaprotestować. W tym celu prosimy korzystać z "Prywatnych Wiadomości" i informować administrację o ewentualnym łamaniu regulaminu i zasad ogólnie pojętej kultury zarówno przez zwykłych użytkowników jak i przez nią samą.

III. Zabronione jest:

a) umieszczanie:
- treści wulgarnych (przekleństw itd.), pornograficznych lub obrażających innych userów; użytkownicy są zobowiązani zachować pełną kulturę
- dwóch postów tego samego autora z rzędu; jeśli chcesz coś dodać do swojego wpisu użyj opcji edycji
- dublowania tematów; użyj opcji "szukaj"
- bardzo krótkich i nic nie wnoszących postów; postaraj się, aby Twoja wypowiedź była wartościowa
- w postach: swoich lub czyichś danych osobowych (imię, nazwisko, adres, telefon); jeśli chcesz zwrócić się do kogoś bezpośrednio, użyj jego loginu
b) pisanie
- postów nie wnoszących nic nowego do tematu
- postów nie mających związku z tematem
c) prowadzenie w temacie luźnych rozmów nie mających związku z tematem

Posty zawierające emotikonę lub jedno, dwa słowa, które nic nie wnoszą do tematu, mogą być kasowane bez uprzedzenia.

d) obrażanie, wyzywanie innych użytkowników, prowokowanie ich do kłótni
e) nadużywanie wykrzykników i pytajników, kropek, emotikon

IV. Kary za łamanie regulaminu.

Za łamanie regulaminu administracja dysponuje niżej wymienionymi karami:

a) pouczenie - przyznawane w poście i/lub na PW (prywatna wiadomość) za nieprzestrzeganie któregoś punktu regulaminu jednorazowo i wykazanie chęci poprawy
b) ostrzeżenie - przyznawane za powtórzone złamanie regulaminu, lub/i wielokrotne i uporczywe niedostosowanie się do niego.
c) banicja - po 3 ostrzeżeniach użytkownik zostanie zablokowany na tydzień.

V. Prawa użytkownika.

Użytkownik ma prawo:

- pisać posty w odpowiednich tematach, wyrażać własne zdanie, poglądy i punkt widzenia
- polemizować z osobami o innym punkcie widzenia, jednak winien pamiętać, żeby w dyskusji zachowywać się kulturalnie i nie prowokować kłótni, szanując zdanie innych
- żądać od administracji wyjaśnienia powodu decyzji przyznania mu ostrzeżenia, jeśli nie została ona podana


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ania dnia Czw 17:37, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum studentów pedagogiki UMK Strona Główna -> Sprawy organizacyjne i regulamin forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin